18 Augusti 2010

God morgon!!

Jag är helt slut, min kropp har ingen ork kvar känns det som. Tog en extra lång sovmorgon idag :) Det var jag värd, hehe! Min rygg värker som fan, höfterna låser sig känns det som och benen domnar bort ibland. Igår så hade jag sammandragningar typ hela kvällen, var riktigt tufft igår men jag får stå ut i några veckor till. Ville få tag på Bm idag och få lite råd om vad man ska göra för att undvika att få så ont men hon hade semester och i receptionen hade dom stängt sin telefontid så jag får prova imorgon igen.

Denna vecka jobbar jag kväll, skönt med sovmorgon men annars gillar jag inte kvällsveckorna. Man gör inget under den här veckan, bara jobbar. Men på fredag blir det en frukost på stan med Linda och kanske Bella, Mindy och lilla Collin. När jag väl är på stan så ska jag leta efter en bh som inte sitter så hårt för brösten har ju inte direkt blivit mindre, haha!!

Borde inte nya Ikea katalogen komma snart? Det är så roligt att titta i den :)

Ne nu ska jag slöa lite på soffan innan de e dags att fixa sig och åka till jobbet!


» Linda

Weii på fredag blir det dejt;) nya katalogen borde komma i slutet på den här veckan eller nästa:)

2010-08-18 // 17:29:19

Dom sa väl att katalogen kommer i början på nästa vecka.

Hoppas själv att det kommer idag eller imorgon, älskar IKEA! Hehehe....



Jobbigt att ha ont och problem sådär...

Vart går du till BM?



KRAM

2010-08-19 // 11:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback