Söndag !!

Sista dagen på veckan, blää vill ha längre helg! Denna helg har varit underbar och den har spenerats med familjen :) Igår hade vi som sagt familjen på middag och det var hur trevligt som helst. En kväll med familjen kan aldrig bli fel. Nu hoppas jag att någon annan bjuder igen, haha!! Jag kan säga att det blir inte sista gången som jag bjuder dom på mat och plats fick vi ju oxå :)

Idag har vi inte gjort så mycket, slöat mest. Nu sitter jag med hårfärg i håret och hoppas på att få en fin jämn färg och att det svarta försvinner så jag kan sätta i slingor sen så det blir den färgen jag vill ha. Alltså brunt med slingor i så det blir lite fart i håret :) Klippte Micke nyss oxå blev inge bra för att sa fel mm som jag slippte sist så det blev för kort för att få till en snygg frisyr så det fick bli 6mm på hela håret tur att hans hår växer fort och att han trivs i kort, haha bara jag som gillar när han har mer hår :P

Ne nu ska jag tvätta ur färgen sen smörja in med dove och sen krypa ner i soffan framför Wipeout och ballar av stål, sen blir det sova jobbar förmiddag imorgon igen har bytt med en kollega som helst vill jobba kväll och det gör inte mig något som mår bättre av att jobba dag.

Ha en mysig kväll! XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback