Blogg torka!!

Ursh jag har inte haft något lust att blogga och inte vetat vad jag ska skriva om. Man jobbar ju bara och sen hem och äta och sen sova, för jag är inne i en period då jag är jämt trött. Sen har jag börjar med två skift så det känns som att man inte hinner göra något varannan vecka.

Helgen som varit har varit riktigt trevlig. I fredags efter jobbar så träffade jag Emma för en lunch sen blev det en lugn kväll hemma. Igår åkte jag Bella och Mindy ner på stan för att äta frukost innan vi hämtade Micke för att sedan åka till Tindras dop. Hon var så duktig i kyrkan :) Mindy var också duktig som hoppa från mitt och Mickes knä där i kyrkan, sen på fikat hemma hos Linda så blev det god plock mat och muffins :) Efter dopet så åkte vi hem och byte om för att gå över till mamma för att fira Ubbe som fyller år i veckan. Blev god plock mat där med, hehe! Sen blev det dans på kvällen, "tanterna" körde line dans och morfar var så rolig och skulle oxå lära sig :) Vi kom hem vid ett och då somnade jag bums.

Idag blir en lugn dag här hemma tänkte plocka undan lite och fixa bland mina kläder som ligger huller om buller så typist mig :P



» micke

Älskar dig hjärtat kan du ta min garderob oxå :P.



puss

2010-04-11 // 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback