Idag ska jag få träffa Lilleman!!

Igår så var jag och min pojkvän inne i stan och strosa runt i gamla stan, sen åkte vi hem och vilade och fixade oss för att åka in till stan igen fast då med Josefine och Pontus för att dra ut och käka, blev mongolisk bufé! As gott! Sen drog dom hem och jag och Micke drog på bio, blev flickan som lekte med elden den var riktigt bra! Se den!

Idag har vi bara tagit det lungt hemma, ska åka till min syster om ett tag och hälsa på och titta på Lilleman som han kallas nu :) Han är så söt! Ska bli kul att träffa Liam också mosters busunge, hehe! Och ikväll blir det hemma kväll i soffan framför Johan Falk filmen, hoppas den är bra.

Ne nu ska jag börja fixa mig så man är klar när mamma ringer. XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback