Skopunkten

                       

Dessa tre är från skopunkten och ligger mellan 399kr och 499kr vilket är ett bra pris för ett par stövlar,
Vilken tycker ni är finast? Skulle vilja ha ett par svart i någon av dom här modellerna.
Har inga svarta stövlar och om jag ska ha en röd eller grön jacka så passar ju svart bäst till.

Idag har jag varit på en promenad med Bella och Mindy vi gick i drygt en timme sen möte vi upp M och gick ner till stan för att äta lunch sen tog vi en promenad hem. Så nu är man lite slut i benen men skönt var det!

Sen när jag kom hem kom Emma hit och provade jackan och tog den så nu blev man lite rikare :P
Fast dom ska jag inte röra för det ska gå till jackan.

Sen har jag lagt upp mitt ps2 plus massa spel så det var en tjej som var intresserad och tänkte komma till helgen. Så hoppas hon gör det för då har jag pengar till jackan :) 
blir det nog att köpa jackan på söndag när man ändå har vägarna förbi sthlm!

Nu har jag ensam tid här hemma så tänkte ta ett bad och köra lite hemma spa! Men först ska jag till affären och köpa något att äta till middag.

Hörs senare, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback