Rubrik lös

Sorry för att jag inte bloggat på över en vecka, men har inte haft lust eller vetat vad jag ska skriva om.
Se om jag kan bli bättre nu! Sitter nu och lyssnar på lite party musik, taggar inför nästa helgs party med mina tvä bästa vänner. Hoppas bara att alla kan men som det verkar nu så blir det iaf av :)
Lite roligt tyckte jag när jag gick in på Lindas blogg idag så hade jag skrivit om vad hon skulle ha på sig och var det inte dom nya legginsen som jag har köpt så vi kommer se lika ut som vanligt när vi ska ut, haha :) Man märker verkligen att vi har samma smak och kanske därför vi kommer så bra överens :P Men på fredag när vi ska skhlm så ska vi iaf köpa olika färger på överdelen så vi inte är på pricken lika.

Här är en försmak på hur vi kommer se ut:




Ska kika runt lite på internet nu. Kommer nog ett inlägg snart igen!

XoXo



» sis

haha, den tunikan köpte jag för någon dag sen

2009-10-22 // 14:28:09
» Frida

Den är jätte fin.. köpte den i röd häromdagen men såg att den var trasig så ska byta den till en annan färg!

2009-10-22 // 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback