Måndag !!

Idag är det måndag fast dagen är snart slut! Dagen har jag spenderat hemma har så ont i armen fortfarande och kan och får inte jobba då. Finns inga arbetsuppgifter till mig så då ska jag inte vara där enligt chefen/läkarn så jag får vila, vila och vila tills dom hittar felet. Tråkigt, hoppas dom hittar felet då jag ska till läkarn imorgon igen!

Tänkte berätta om helgen.
 
I fredags var min syster med familj här och åt middag. Sen gick vi över till mormor och morfar för att fira morfar, det var trevligt att träffa släkten lite. Blev god fika som alltid och mys med mina syskon barn :)

I lördags
så åkte vi in till stan för att mysa i en solig höstdag. Vi gick runt lite, fikade uppe på Åhlens och åt lunch på donken. Sen tog vi tåget till Vallentuna för att äta middag hos M:s syster med familj och respektive. Hela huset fullt :) Blev jätte god mat och efterrätt! Sen såg vi fotbollen (skit sverige, haha) och avslutade kvällen med singstar och Sex and the city filmen.

I söndags
åkte vi med M:s föräldrar till Ikea där vi köpte ljus, nya kuddar och pläd till sängen. Sen fick vi fina hjärt tvålar och en kattkudde/bädd till katterna från hans föräldrar :) Tack så mycket! Sen åt vi lunch på en kina resturang i jakan. Det var mycket gott!! Sen tåg vi tåget hem, var så skönt att komma hem efter en hel späckad helg. Så vi tände ljus, fixade fruksallad och kollade på Ensam mamma söker och nya Wallander filmen.

Imorgon ska jag åka till Linda och Tindra med Bella och Mindy :) Ser fram emot att se Tindra och Linda oxå var så länge sen!

Nu ska jag se klart roast på berns. XoXo



» Linda

UPPDATERA!!! UPPDATERA!!! Haha... ne men seriöst!

Fast jag ska inte säga så mycket! haha..



PUSSSSSS

2009-10-21 // 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback