Funderingar kring vinterjacka..



.. gillar den här rätt mycket! Antingen i den här färgen eller i röd och sen köper man en ny päls som är äkta för det är mycket finare och påminner mer om min förra jacka som jag gillar jätte mycket men som jag tyvärr växt ur :(
Vad tycker ni om den här? Skulle jag passa i den?



» Emma

Åh den va jätte fin :) vad ska du göra med din andra jacka då? =) Du vill inte sälja den till mig om jag kan ha den?:P

2009-10-01 // 21:42:57
» sis

Kanske kan låna din jacka i vinter eller ska du sälja den? eller jag kanske inte heller får igen den :)

2009-10-01 // 22:13:58
» Frida

Sis den är nog förliten för dig med.. tänkte sälja den till Emma om hon kan ha den! Annars kan du prova den och se om du kan ha den .. kram

2009-10-01 // 22:16:08

Sälj den om du kan så får du pengar. jag tänkte köpa en ny iår

2009-10-02 // 11:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback