091003

God morgon Lördag!

Undra vad denna dag bjuder på! Jag har inga planer, men något ska jag iaf göra.
Blir väl att plocka undan här hemma iaf! Ikväll börjar körslaget, ska ni se det?

Hela körledargänget Foto: TV4
Dessa låtar sjunger dom ikväll:

1. Andreas Lundstedt med kör
Musik: Disco inferno - The Trammps

2. Amy Diamond med kör
Musik: Baby Goodbye - EMD


3. Stefan Nykvist med kör
Musik: Jag ringer på fredag - Sven Ingvars


4. Caroline af Ugglas med kör
Musik: The ketchup song - Las Ketchup

5. Ola med kör
Musik: Viva la vida - Coldplay

6. Rigo Pencheff med kör
Musik: I know you want me - Pitbull

7. Roger Pontare med kör
Musik: Pride - U2




Nu
tänkte jag börja dagen med lite frukost, hörs senare!

Ha en bra dag, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback