Lite mer om mig

Exakt ålder? 23år 
Var bor du? Södertälje
Bor tillsammans med? Min pojkvän och mina två katter :)
När tog du studenten? 2005
Något jobb? Japp, tro det eller ej jag jobbar på Scania och monterar centralväxlar.
Pussat någon idag? Min pojkvän
Vad har du ätit idag? Mackor, korvstroganoff och lite godis.
Dagens smink? Det vanliga. Puder, rouge, kajal och maskara.
Dagens roligaste? Hmm.. svårt!
Har du många vänner? Har så jag klarar mig bra och dom är underbara!
Hur många har du kysst? Har inte räknat.
Har du pojk-/flickvän? Japp!
Vem pratade du med i telefon senast? Min Mamma :)

SENASTE..
..personen du kysste? Min pojkvän.
..gången du spydde? Oj minns ej ...
..gången du grät? För någon vecka sen.
..pizzan du åt? Hmm.. minns inte men säkert calzone :P
..gången du var i Göteborg? Hm, det var ett tag sen nu!
..gången du var i Stockholm? Idag :)
..gången du var full? Tror det är två helger sen nu.
..personen som såg dig gråta? Katterna :P

VEM..
..vill du kyssa nu? Min söta pojkvän i soffan.
..vill du sova bredvid inatt? Pojkvännen och katterna såklart
..ska du träffa imorgon? Min lilla familj som bor här sen kommer nog svärföräldrarna på fika :)
..sjöng du senast för? Pojkvännen idag under idol :)
..vill du ta med på en romantisk resa nu? hmm, svårt... ! Ne skojja min pojkvän såklart :)
..förtjänar att dö? Dom som har gjort något riktigt riktigt dumt!

VAD..
..vill du helst göra nu? Sova!
..vill du ha nu? Min säng!
..längtar du till? Fjällen/julen sen sommaren...
..är det bästa som hänt dig? Mikael Johansson :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback