Redan Söndag!

Shit var helgen försvann fort. I fredags blev det party, vi var först på förfest i Älvsjö (han vi var hos hade snyggaste badrummet jag sätt, j*vligt avis, var lika stort som mitt v-rum haha) sedan bar det in till stan för att gå ut på Cafét. Blev en rätt tidigt hemgång fast kom inte i säng förens sex på morgonen ändå, haha! Igår bestod dagen av att vara bakis, klev inte upp förens fyra på dagen då det blev att köpa mat och godis :) Sen la jag mig på soffan igen och rörde mig inte ur fläcken haha! Var så seg hela dagen igår. Och idag är det söndag och har inga planer, håller på att tvätta nu sen ska jag duscha och fixa mig för att se vad dagen har att erbjuda.

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback