Onsdag!

Alltså nu får jag ju ta och skärpa mig eller vad säger ni? :P

Vet ni nu är min lägenhet snart klar eller ja det kommer dröja för jag har nya projekt hela tiden haha! Men nu är all målning klar sen var pappa här igår och borrade upp mina saker i hallen så nu är hallen klar. Och imorgon kommer nog speglarna till sängen och isåfall kommer pappa imorgon och sätter dit dom plus att vi ska leta rep till sängen sen e de klart oxå :) Mina andra projekt är först fixa barbord som jag fick av Pappa med familj sen vill jag bygga en egen tv bänk men det blir efter sommarn för det vill jag inte lägga pengar på nu. Nog pratat om min lägenhet ;)

I helgen blir det lungt, ska till min syster på lördag så det ska bli mysigt! Och på fredag får jag hålla mig hemma och hålla katterna sällskap med tanke på att jag är borta hela lördagen fram till söndag så jag kommer att vara låst till min hem på fredag, så vill ni ses får ni komma hit haha!

Ne nu ska jag ta en dusch, hörs senare!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback