Onsdag !!

Tiden bara springer iväg iaf när man har kommit hem från jobbet, men på jobbet så går tiden så sakta!
Det är redan onsdag och snart är helgen här, ska bli så skönt med helg tror det blir en lugn helg skulle behöva det så kan man festa nästa helg då man är ledig på fredag sen är jag ledig nu på måndag oxå snacka om skönt :D

Ska iväg och handla mat med mamma och Ubbe snart har verkligen ingenting här hemma. Sen blir det hem och titta på Grey´s Anathomy och ta en lång dusch! Ska nog köpa hårfärg nu tror det blir att göra några slingor eller lägga i en brun färg har inte bestämt mig än. Nu har jag världes utväxt som inte ser så snyggt ut kan jag tala om, haha!



Ne nu ska jag börja klä på mig sen gå ut och slänga sopor och boka tvättstugan innan jag ska åka.

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback