God Morgon Lördag !!

Jag vet jag har varit sämst på att blogga i veckan, sorry! Men har inte haft tid eller lust.
Veckan som varit har varit bra, har haft utbildning på jobbet! Sen har jag bowlat, varit på bio, fått hallen färdig målat och så har jag tvättat och städat haha! Det är riktigt skönt med helg nu, gårdagen bestod av tvättstugan och tv tittande. Somnade rätt tidigt oxå så nu är man utvilad, skönt!

Idag blir det grillning bara om vädret kan bli bättre, annars får vi grilla inne i min elgrill. Sen blir det nog se film, har den nya skräckfilmen som ska komma på bio snart som är 3D men jag har inte 3D hemma men jag tror den kommer vara ruskigt bra. Men sen är det ju Robinson som jag inte får MISSSA, haha!

Nu ska jag ta en dusch och käka frukost. Hörs senare!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback