God Morgon !!

Fan va trött jag var när klockan ringde vid fem, man är ju inte van att vara uppe så tidigt när man varit ledig i 5 heeela dagar :) Är iaf uppe och är redan klar, skönt! Ska gå och skala lite morötter som jag ska ha med mig, får ju inte äta godis så jag och Josefine ska ta med oss morotstavar varje dag nu istället, haha vi kommer sitta som små kaniner :P

Idag är det utbildning på schemat på jobbet, sen blir det hem och duscha och byta om för att sedan åka på "dubbeldejt" till heron, haha! Skojade men man kan tro det för vi är två tjejer och två killar som ska dra dit men ingen dubbeldejt bara vänner allihoppa :) Höhö!

Ne nu ska jag fixa det sista innan jobbet kallar. Hörs efter jobbet!

XoXo


hej kikar in hos dig,,

2009-05-05 // 16:21:21
» marko

hej frida hur är läget jag mår bra och med familj livet



hälsningar marko D12 line omr 6

2009-05-08 // 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback