Fredag!

Fan va skönt med helg, är svin trött men piggnar nog till snart hoppas jag. Kvällen blir lugn ska hem till mamma på middag om cirka en timme, se vad dom bjuder på är skit hungrig nu!

Juste fick hem bonus från HM på 1000kr så imorgon ska jag ner på stan och handla upp dom, haha! Hoppas dom har något fint annars får jag spara dom, kanske blir något fint till Liam :D Vem vet vad jag hittar där. Jag hoppas att dom har kvar Skinnjackan där för jag är så trött på min modell så det skulle vara as nice men tror att den är slut så jag ska inte tro för mycket!

Imorgon ska jag hem till min syster och äta mat och umgås med hennes familj. Saga är hos dom den här veckan så blir väl att busa med henne oxå sen ska jag även busa med min favvo kille Liam så klart! Hoppas att det är fint väder så man kan vara ute och få lite färg. Kommer stanna kvar till söndag för jag orkar inte sitta på ett tåget sent på kvällen sen så då kan jag lika gärna sova där.

Ne dags att fixa sig lite innan jag drar till mamma.

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback