Torsdag

Redan torsdag, jag som hoppades på att dagarna stod still när man var sjuk så man inte missar något! Puh, men sån tur har man inte. Idag mår jag bättre, men inte frisk. Har precis fått i mig två smörgåsar och te med honung i så nu känns halsen lite bättre, te med honung gör susen för ett tag iaf hehe!



Jag hoppas på att jag kan gå till jobbet imorgon men det beror på om jag blir ännu bättre under dagen, återstår och se.

Ska jag vara en lika bra bloggare idag som jag var igår? Emma du som kommenterar vad tycker du, hehe?!

XoXo



» Emma

Jag tycker att det e lika kul när du skriver i bloggen, då har man en massa roliga saker att läsa och man får alltid insperation av de man läser i din blogg. Så jag tycker att du ska vara lika duktig idag som igår, fast bara om du själv orkar ;) Puss

2009-03-26 // 11:38:55
» frida

Jag har ju tiden nu så , hehe! Ska göra mitt bästa för att hitta bra saker att skriva om så du får insperation =) såg du inlägget om det som kommer till hm i maj/juni? Jag måste bara ha dom två första klänningarna eller iaf den första.. Puss

2009-03-26 // 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback