Ny klippt

Vad skönt det ska bli med helg imorgon. Veckan har gått as fort så det är skönt :) Idag slutade jag vi tidigare så då gick jag ner på stan och klippte mig som var väldigt behövligt (stavas det så?) , sen möte upp Linda, Bella och lilla Mindy så vi gick och tittade lite och åt på nancys. Var mycket trevligt, borde vi göra oftare!! Imorgon slutar jag innan lunch så då ska jag hem och packa för jag och katterna ska åka till pappa över helgen. Ska bli mysigt att åka dit och bli lite bortskämd ;) På lördag ska jag hjälpa A-S på fiket sen ska vi bara slappa och titta lite på innebandy (Alex har match på fredag). 
Ne nu ska jag föna håret och sen krypa ner i sängen och läsa innan jag ska sova så jag säger god natt !!



XoXo


» Leffe

Lanzarote! Ha ha ha! Oj vad skönt d ska bli!

2009-03-05 // 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback