Måndag

Snart är måndagen slut, skönt! Gillar inte måndagar, men tisdagar är nästan värre. Skönt att man är ledig på onsdag så imorgon blir det lite som en mini fredag :P Så imorgon ska jag bara slöa känner mig lite hängig, ont i huvudet och allmänt seg. Dagen på jobbet flöt på bra, när jag kom hem ställde jag mig i köket och röjde haha! Diskade, lagade mat och bakade tigerkaka gott gott gott :) Sen somnade jag en timme i sängen var as skönt, nu ligger jag och slöar i soffan ska nog lägga mig i sängen snart igen, ska bli skönt att sova i sin egna säng! Men helgen hos pappa har varit hur mysig som helst. Massa god mat, trevligt sällskap !! Ne nu ska jag se klart på tv sen lägga mig i sängen och sova, natti natti.


XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback