Måndag!

Då var det måndag, och jag kom hem för en lite stund sen. Min dag har varit, bra. Hur har eran dag varit? Först jobbade jag sen vid lunch åkte jag och Pontus till gymmet och tränade i 1,5 timme gick rätt bra idag. Sen åkte jag hem och hoppa in i duschen och sen ner på stan för att äta med Linda.Vi kollade även runt lite på stan, men finns inte så mkt att se! Så nu ligger jag här i soffan och är helt mör i benen, undra om man har träningsverk imorgon.
Jag kommer iaf somna gott ikväll efter familjen annorlunda :)



Ne nu ska jag fixa lite här hemma, hörs senare!
XoXo


» Linda

Tack för idag stumpis ;) det var mycket trevligt! Förresten vann du nått på din lott? INTE jag ialf..

skit lott!!! Puss puss

2009-03-30 // 18:28:51
» Frida

TAck själv gumman, det får vi göra om snart! Ne eller jag vann tio kronor inte att hurra för direkt, haha! puss

2009-03-30 // 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback