Måndag

var måndagen här, jobbade bara halvdag idag som vi kommer göra resten av veckan med! Idag har det varit kaos, alla fel kommer när just jag ska vara "ps". Först pajjade en maskin sen lyckades vi få igång den då var det möte som gick över tiden så jag hann med 8min frukost innan nästa möte började. Möterna gick bra, tur att man inte är blyg när man ska stå och pressentera massa saker som hände under fredagen för alla chefer och deras chef :) Bra gick det iaf som tur var, hehe! Sen efter mötet kommer man tillbaka till ett stort kaos, var fel på ett par artiklar så vi fick stoppa hela våran produktion och ringa in q-teamet och prata med leverantörerna efter 1,5 timme får vi klar tecken att vi kan köra ändå så det var bara att köra på som dårar dom sista 1,5 timmen som var kvar av dagen. Säger bara bra att ps:arna kommer imorgon, haha.. Nog om min arbetsdag! Tänkte börja med maten snart ska nog lägga mig i ett bad innan så man piggnar till lite, har sån huvudvärk :(

XoXo



sv: ohoo spännande, är du nervös ?

2009-03-17 // 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback