Kan man bli beroende av saft?

I så fall är jag det :P Sist vi var och fikade hos Bella så bjöd hon på en as god saft så på vägen hem var jag och Linda tvugna att köpa den haha så god var den. Så nu är det de ända jag dricker det första jag gör när jag vaknar är att ta ett glas saft. Här är saften, ni måste prova den!




Nu sitter jag här med slingor i håret för att ljusa upp det för jag färgade håret igår och tyckte det var för mörkt, hoppas det blir bra annars får jag panik :/

Hörs senare, XoXo


» Emma

då får ja se det i morgon ju =)

2009-03-02 // 20:09:58
» Jenny

Jag bara säga - du har en superfin blogg! Hoppas du har tid att kika in på min blogg med ^^



Puss o kram! ♥



Btw; Du får lägga upp bild sen hur slingorna blev! Jag e alltid nyfiken på att se före o efter bilder ;D

2009-03-02 // 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback