Vad är det som händer?

Har ju verkligen varit sämst på det här. Ne nu får jag skärpa mig! Får berätta lite kort vad som har hänt. I veckan har jag jobbar fram till torsdag, sen var vi lediga i fredags vilket vi kommer vara i ett halvår fram över :) Så i fredags blev det fika med tjejerna på stan och gud va Mindy växer fort. Sen mötte jag upp min kusin när tjejerna var tvugna att bege sig så då kollade vi lite kläder för Gabbe skulle köpa skjorta sen åkte vi upp till josefine och snackade lite skit. Sen åkte jag och Gabbe och hälsade på farfar som var hemma själv så det blev fika där. Efter det blev det hem och fixa sig för att sedan ta tåget upp till Älvsjö med Josefine för vi skulle hem till en jobbar kompis och grilla och dricka massa vin.
I lördags (igår) så var jag på 50års fest med pappa, vilket var trevligt men åkte hem vid tio tiden för det var så kallt och då kände jag att jag hade gjort mitt där. Maten var så GOOOD, men det är klart det är super gott när det kommer från pappas tjejs fik :D

Idag ska jag fira min kusin så nu måste jag hoppa in i duschen sen åka.



Hörs när jag kommer hem igen!


XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback