Kanske en Midsommar outfit :)



Såg denna urgulliga klänning precis, visst är den fin? Ska prova den nästa vecka när jag drar in till stan.
Sitter den fint blir det nog den till midsommar med en nitskärp i midjan :) Och mina nitarmband ..
Kommer bli snyggt, då blir det både sött med ändå rockigt!

Josefine nu måste vi nästan bestämma oss för vad vi ska göra på midsommar :D

XoXo


supersöt!

2009-06-13 // 13:46:08
» Emma

Den va as söt ju :)

2009-06-13 // 13:47:45

Oh, jag älskar kombinationen sött och tufft! Jag köpte själv en liknande klänning idag. En ljusrosa volangklänning som jag tänkte ha på midsommar. Med högklackat och skinnjacka, snyggt. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-06-13 // 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback