God Morgon Lördag !!

Fan va kass jag varit på att blogga, men jag har varit sjuk så har inte haft orken att sitta vid datorn då! Har bara vilat så mycket jag kunnat så jag blir frisk. Men nu är jag så gott som frisk, eller snuvan och halsonten/hostan vägrar släppa men den är inte så farlig :P

Igår var jag på stan och lunchade med Linda blev sallad på en ute servering vid maren, mysigt och gott! Sen tittade vi lite men ingen hittade något sen avslutade vi med en glass på mc donald´s mums :)
Sen på eftermiddagen så grillade jag med Anders här ute så kom Ricco och Janne och höll oss sällskap. Sen drog jag och Ricco till Eklundsnäs där några från hans jobb var även min kusin var där så vi satt där och lyssnade på musik och snackade skit. Dom andra festade fast inte vi! Sen vid tio åkte vi hem och jag somnade på soffan direkt, haha.. Ricco tog massa bilde igår väntar på att få dom kanske kan lägga in någon beroende på hur dom blev, eller ska lägga upp en på min kusin som blev as ball hoppas han inte har något emot det :P

Idag ska jag nog åka med Linda till sommarkrysset :D Hennes kille Tobbe kankse ska med och hans kompis, vi får se hon skulle fråga honom igår. Så jag hoppas att det blir sommarkrysset idag, har inte fått tag på Linda än! Linda vad gör du?! Hehe..

Nu blir det frukost sen duscha..

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback