Trött i kroppen!!

Jag är helt slut. Har knappt suttit sen sju imorse! Efter jobbet har jag hållt på att tvätta, gick en promenad oxå mellan maskinerna. Sen har jag fixat här hemma, bytt gardiner och lagat mat. Så nu är jag proppmätt, blev spagetti och kryddjärpar. Nu blir det ett långt varmt bad sen tidigt i säng! Lutar åt att det blir övertid på onsag, puh tur att det är S e m e s t e r  efter halv fyra på torsdag :D

Hörs innan jag ska sova, XoXo



Skönt att höra att det är fler som har samma idiotproblem som mig :D Bara man inte fastnar i mönstret att hoppa över måltider. Nu får vi skärpa oss :)

2009-07-07 // 16:48:24
» Mia

Jag som skrev förra kommentaren!

2009-07-07 // 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback