Lite om veckan..

Veckan har bestått av jobb. Blev övertid i tisdag och i onsdags så var pappa här och gjorde klart sängen sen städade jag hela kvällen. I torsdags sov jag i princip hela eftermiddagen, var helt slut! Och i fredags var jag och fikade på stan med brudarna sen efter det så drog jag, Bella och Mindy till ikea där bella handlade en massa saker. Lär ju sätt roligt ut när vi går med två vagnar fulla med kartonger sen bilbarnstolen med Mindy i :D Tur att jag följde med för annars hade Bella fått det knepigt, haha! Från ikea fick jag med mig tre ramar, doftljus och en lampskärm. Och från stan framkallade jag kort och köpte en ljuslykta från indiska. Kan visa om en stund! Sen på kvällen åkte jag till Matte (bonus bror) som fyllde år. Och igår var jag i princip bara hemma och slöade!

Tänkte ta lite bilder här hemma och visa er lite hur det har blivit när jag gjort klart i princip det mesta här hemma :)

På återseende, haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback