Levande Alvedon!!

Det är så skönt när man har det städat hemma. Jag storstäda förra veckan sen så har jag hållt efter det sen dess! Så skönt att ta lite varje dag istället för att ta det när det är grejer överallt och berg av disk och ja ni vet, ursh! Tänkte fixa bland mina kläder i helgen för nu är det ingen ordning alls. Ska ändå packa det som ska med till Tallin så tänkte ta det samtidigt!

Bara två arbetsdagar kvar sen semester, fan va skönt! Jag hoppas bara att solen är med mig helatiden så jag får någon färg nu är jag så blek, en på jobbet kallade mig för en levande alvedon haha! Men han e svinbrun så då blir man ju ännu blekare brevid honom. Så efter semestern ska jag vara lika brun om inte mer, hehe.

Ne nu ska jag smörja in kroppen så den är mjuk och fin sen blir det nog krypa ner i min nybäddade säng. Ska bli så mysigt! Tänkte kolla runt lite internet innan jag kryper i sängs, kanske kommer ett till inlägg annars sov så gott!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback