Då fick man denna dag att gå oxå!!

Har haft fullt upp hela dagen.

Började med att vi åkte och hämtade Josefines tatuerings prylar, sen hem och åt lunch och sen städade jag för fullt i typ tre timmar höll jag på. Så nu är det hur fint som helst här hemma :) Sen lagade jag middag och då ringde bella och frågade om jag ville med till skhlm och visst ville jag det så jag tog en promenad bort till henne så åkte vi dit. Bella köpte kläder till Mindy, mycket fint dom har till dom små. Vi hittade ingenting men det var lika bra iaf för mig för jag ska inte köpa något ändå! Sen åkte vi hem till henne för Mindy skulle sova så vi satt vid datorn en stund sen framför tv:n. Sen åkte vi och köpte pizza sen åkte jag hem!

Så nu tänkte jag lägga mig i sängen och sova för imorgon blir det nog stranden om vädret är fint, men det verkar bli skapligt imorgon! God natt på er, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback