Att man aldrig kommer ifrån vardagssyslorna !!

Dagen har bestått av jobb, jobb och jobb! Och när man kommer hem så väntar en alla dessa tråkiga vardagssyslor som jag ska ta tag i nu. Ska laga mat (sen middag jag vet), diska, bädda rent och dammsuga för nu hårar katterna något otroligt fast dom knappt ska göra det. Men som tur är blir det inte direkt andra katter utan deras blir som ullbollar som ligger. Ne nu ska jag börja här hemma!

Juste satt och kollade gammla bilder för någon dag sen och shit vad jag saknar dessa tider.
Saknar våra "galna" kvällar brudar.











Love my Girls!! <3 Puss på er..



» Linda

Haha.. vilka roliga kort!! Jaa det var tider det! Vi var sååå små!! Pusss Love!

2009-07-07 // 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback