22.07.09

Go kväll!

Vad har ni haft för er? Jag har inte gjort så speciellt mycket, fixat lite saker bara.
Nu sitter jag och lyssnar på lite tiesto och det var länge sen man lyssnade på honom, minnerna från hans spelning som jag var på för 1,5år sen eller var det längre sen? Tiden går ju så fort..

Ikväll händer inte så mycket blir att glo tv och någon film. Kanske en skräckis får besök av en kompis så då kanske man ska passa på och se för jag vågar inte se sånt när jag är själv. Juste igår var jag hos Linda och Tobbe vi åt mat och såg film. Blev en film som hette BUG den var väldigt väldigt skum, det skulle vara en skräckis men man garvade åt den för den var bara så skum. Sen blev det en annan skräckis som vi hade sätt förut som heter when a stranger call, fast man har sätt den blir man lika skraj varje gång haha! Sen efter den såg vi lite av RENO 911 Miami tror jag den hette sjuk film haha ska ladda ner den och kolla på någon kväll :) Föresten så var deras hus hur fint som helst, kommer bli jätte mysigt där när det är klart för utanför huset ser det fortfarande ut som en byggnadsplats men sånt får man ta om man vill ha ett helt nytt hus :) Jag är iaf avis :P

Ne vi hörs imorgon och då ska jag träffa Bella och lilla Mindy :)

XoXo


» Linda

Jag hör av mig imorgon om jag hinner hänka på er!! :D Vill ju så gärna träffa mina tjejor!! PUSS

2009-07-22 // 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback