19.07.09

Jag har verkligen inget att berätta förutom att jag är otroligt seg och ut tråkad. FInns inget att göra!
Men imorgon blir det sthlm för lite middag och stora runt i affärer. Så kan blogga mera imorgon då jag är på humör och har något att blogga om. Nu blir det film walk the line tror jag den heter går iaf på trean nu!

Har iaf bestämt mig att prova på cambridge kuren efter semestern då jag har mer pengar. Pallar inte gå runt och må dålig över sin vikt, skulle vara najs att gå ner några kilo. Min duktiga mamma har gått ner 9kilo och det syns oxå :) och då tränar hon inte som jag tänkte göra när jag kör det.

Ne nu måste jag kolla på filmen så jag inte missar början måste ju hänga med!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback