With every bit of me

Förlåt för att jag inte har uppdaterat något idag. Men har inte haft lusten att sitta vid datorn.
Idag har jag sytt upp gardinerna i köket och strykit dom och sen har jag lagat mina leggings som har fått hål i sömnen. Har även gått en lång promenad som var så skönt så, var ute i en drygt en timme. Sen så blev det hem och laga mat blev korv och makaroner, lätt och gott! Sen dess har jag bara legat i soffan och kollat på tv. Först blev det Top Model 11 sen nya avsnitt av mina serier som jag följer. Så som One Tree Hill, Desperate Housewives, Gossip Girl och 90210 (den nya) så jag har haft en riktigt myskväll framför bra serier :D



Nu tänkte jag tvätta av mig sminket och sen krypa ner i sängen för att försöka sova, har inte gått så bra för mig att somna tidigt och komma upp i tid. Som idag skulle jag ha tvättat och tränat men jag är inte helt frisk så skippade träningen idag sen var jag så trött och hängig så sköt upp tvättstugan med så jag sov till ett idag. Har ont i huvudet och helt mör i kroppen och näsan rinner hoppas på att somna när man lägger sig i sängen, håll tummarna för det tänker jag göra ;P

Ne god natt på er alla söta, imorgon blir det bättre uppdatering lovar!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback