Soon the end of the day

Sådär då var Guldbaggen 2009 slut, jag blev så glad när Mikael Persbrant vann sitt pris för han är ju bara för bra.
Har blivit jätte trött men det är bara bra funderar på att lägga mig snart men nu började tydligen Prison break och det har jag inte sätt på ett tag så jag ska nog titta en stund och se om man hänger med men redan efter någon minut är jag lost haha. Så sängen lockar kanske lite mer men han scofield eller vad han heter han e ju så snygg dregglar redan haha.



Imorgon bitti ska jag upp rätt tidig vid nio då syster ringer och väcker mig för hon och Liam ska komma och hälsa på, roligt! Vi ska ner på stan och äta frukost sen titta lite i affärer. Jag ska till hm för jag såg i katalogen att dom hade fina barn kläder så vill se dom i verkligenheten för Liam blir ju ett år snart så måste köpa pressent. Sen vill jag prova en vår jacka från Vero Moda!

Ska smörja in kroppen nu sen se klart och sen sova.

God natt på er, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback