Sket sig ju.

Det gick ju inte så bra för mig att gå upp tidigt idag, är nyvaken.
Jag skyller på grannarna som hade fest och det var ett jävla liv, klockan tre kollade jag på klockan sist och då hade dom fortfarande fest. Undra när jag somnade, hmm!
Nu måste jag göra mig iordning för att åka till slagsta? för att lämna in min mobil på netonnet där sen blir det hem och se The Hills som jag fastnat för sen städa.

Vad är era planer för idag?

Får jag en bra bild på min dagens så lägger jag in det annars skiter jag i det, haha!
Eller försej jag kan nog inte ta bild för jag lämnar ju in mobilen och min kamera är kass plus att jag inte vet vart den ligger. När jag fyller år blir det att önska sig en bra kamera, eller vad säger ni?! Är ju försej långt tid kvar men ändå :P
Måste fixa mig nu, bråttom bråtton.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback