Sånna här kvällar skulle jag kunna ha jämt.

Ne om jag kanske ska hoppa i sängen. Har pysslat lite nu när jag kom hem från bion.
Har gjort om en klänning till kjol sen klippt ett par gamla byxor så nu är dom slitna, ska visa er imorgon har tagit kort med kameran med hittar inte sladden eller orkar inte leta så noga.

Men iaf vi åt middag först och då blev det kycklingspett med ris och jordnötssås, hur gott som helst är sugen på det nu igen ;) Sen såg vi filmen vi hade iaf tur med vädret igen den va rolig men trodde den skulle vara lite mer rolig men den var bra hur som. Jag är inte ett dugg trött men skulle behöva somna så man kanske kommer upp skapligt imorn får inte sova längre än elva helst till tio men man ska inte ha för höga krav då kommer jag nog aldrig upp, haha!

Hoppas ni har haft en mysig kväll det har jag haft.
Juste ni missar väl inte premiären av nya Top model imorn, jag är spikat framför tv:n då iaf, hehe!
Natti, natti!

XoXo



» Leif

Heej!:-D Hur e d m dig? Fan vad roligt m bio,jag e avis som fan.. Är du helt frisk nu? Hoppas d iaf..

2009-01-06 // 10:13:24
» Linda

Ja tack själv för en jätte trevlig kväll ;)

Nu har jag uppdaterat bloggen ;) kors i taket!

Pussar

2009-01-06 // 11:20:22
» Frida

Leif: Helt frisk vet jag inte om jag är, är jätte snorig och hostar som en galning. Men pigg är jag iaf och det är huvudsaken! Men har ju en vecka på mig att bli helt frisk. Hur mår du? Frisk?

Ja bio är roligt och mysgit :)



Linda: Oj kors i taket, då ska jag in och titta vad du skrivit ;) Händer idag då? Pussar

2009-01-06 // 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback