Så seg man kan bli

Åh gud så seg jag är idag! Har inte gjort alls mycket. Varför är jag så seg ?! Finns inget att göra heller. Är dom inte sjuka så jobbar dom blä så då får man sitta och uggla hemma. Men vilket tur att jag älskar mitt hem och mina katter som leker rövare med mig! Vi har busat jätte mycket idag så nu ligger dom och sover som aldrig förr. Och på tal om seg så har jag inte ens kommit till duschet än, fy skäms. Haha! Åh nej nu ropar duschen och efter det blir det lite b.u.s och bus :P Någon som hajar, haha! Linda du fattar väl ?! hihi..

Ne nu ska jag inte dränka er med min sjuka humor för det var kankse inte ens roligt ?! he he ..
Asså jag tänkte på en sak har ni oxå tänkt på det. Varför snöar det nu när julen och nyåret är slut, nu kan lika gärna våren komma för jag är trött på vintern! Så våren kom hit nu..

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback