Plikten kallar idag!

Då var dagen här som jag har längtat efter men ändå inte. Just nu känner jag inte för att komma tillbaka till jobbet, vill bara vara hemma och mysa. Har blivit en riktig soff potatis dom senaste dagarna. Men man behöver vara det ibland :)
Såg att det hade snöat inatt så nu ligger det lite snö på marken men det lär försvinna under dagen då solen skinner så fint idag. Ne nu ska jag fixa här hemma lite sen laga matlåda och busa med katterna så dom blir trötta och sover så dom inte märker att jag är borta så länge idag. Haha inte för dom bryr sig dom har ju varanda :P Måste måla naglarna oxå för dom är hemska haha.. Slipper jag göra det imorgon för då är det stressigt nog med att hinna hem och duscha innan Linda kommer för myskväll LÄNGTAR !!

Hörs innan jobbet, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback