paus i städningen

Nu har jag iaf tagit tag i städningen, men fort går det inte. Har hållt på ett bra tag nu och jag är bara klar med köket, har försej bytt gardiner i alla rum och tagit bort julsakerna. Sen springer jag runt och dansar till musiken så det är nog det som tar tid, haha! Men kul måste man ha om man ska städa annars lär man inte vilja städa.
När jag är klar så ska jag gå och slänga skräp och upp till mamma för att hämta symaskinen och tillbehör ska sy upp gardiner och laga mina tights som har hål i alla i sömmen. Sen sy in lite kjolar och fixa lite.
Har inte hittat sladden än eller har inte letat rättare sagt, ska göra snart så jag kan lägga in bilder på kameran.

Ne åter till dansandet och städandet :)

XoXo


fin blogg =)

2009-01-07 // 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback