Nöjd.

Gud så skönt det var att träna, synd bara att det var så mycket folk så man fick vänta på sina maskiner. Blir att köra pass om vi ska träna så sent är roligare med pass också. Efter träningen blev det hem och duscha och käka mat, åt kyckling taco tallrik och det var gudomligt gott :) Sen har jag kollar på nya avsnitt av mina serier. Så snart blir det sängen börjar ju jobba imorgon så imorgon är vardagen här igen. Ska upp rätt skapligt måste fixa lunch och matlåda innan man ska dra börjar ju halv tre kör eftermiddag denna vecka. Ska bli kul att träffa alla igen efter den här långa ledigheten. Kommer snacka ihjäl mig imorgon, haha!

Jag är så godis sugen blir ofta det efter jag tränat, blir att dricka lite saft se om det hjälper haha.

God natt gott folk.
XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback