Mina små varelser

Mina små buskatter är så gulliga. Busar med dom för fullt nu! Har en plast pinne med massa tjocka trådar som glitrar i olika färger som dom älskar att busa med. Casper leker med trådarna och Eco leker med pinnen så jag håller i mitten och viftar lite lätt med dom och båda blir som galna och hoppas och slår med tassen på varsin sida av pinnen. Så söta! Jag sitter bara och skrattar åt dom. Nu la jag ner leksaken för att skriva så nu "smyger" dom på leksaken, mina små pluttar kan lätt liva upp stämmingen här hemma :P





Nej nu ska jag duscha fast klockan har dragit iväg! Fastnade vid datorn och pratade med en gammal klasskompis på msn tiden bara rann iväg vi hade så mycket att prata om. Kul att prata med dig igen Sandra, vi borde ta fikat som vi pratade om. Haha ser att det är 2 ½ män på trean nu måste se det först :)

Hörs senare.
XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback