Lördag

Jahapp då har man försökt logga in hela morgonen utan resultat, men nu funkar det wiie :)
Jag har sovit riktigt bra inatt och är nu utvilad, skönt. På morgonen/förmiddagen har jag kollar tv, busat med katterna och dansat till bra musik här hemma haha. Busade typ i en halvtimme med katterna dom sprang efter mig för jag har ett snöre med en råtta på sen har vi kastat boll så nu är dom helt slut båda ligger helt utslagna i min famn.

Nu började Made in Sweden på fyran eller det är repris handlar om dom från Idol juryn. Verkar ju intressant men jag måste duscha så håret hinner självkorka när jag ska fixa mig tills i eftermiddag. Ska åka till nyköping för att fira lillbror som blir 17år idag, grattis Philip. Vad har ni för planer idag?

Grattis Philip på 17års dagen!

Födelsedagsbarnet . . Snart krogen Philip :D

Nu kallar duschen blev reklam, haha!
Hörs senare ikväll.

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback