hatar att komma på rubriker

Åh vad skönt det ska bli med fredag imorgon. Skönt med helg har sätt fram emot den här helgen och sen så har man en till roligt helg att se fram emot för nästa helg ska jag festa vi är några från jobbet och sen så ska vissa ta med sig några vänner så ska vi äta, förfesta här och sen gå ut ska bli kul va ett tag sen man var ute på krogen. Men nu har jag en helg med Linda som kommer bli skit mysig och rolig :) Mc mässa, shopping, god mat, let´s dance och bio kan det bli bättre, tror nog inte de :P

Snart blir det duschen sen sova tror jag är trött och vill vara utvilad för helgen. Blir stan imorgon innan jag ska möta Linda också måste köpa andra delen av gardinern så man får upp dom nya :) Juste nu har jag fått mitt nya sim-kort så messa gärna mig så jag får era nummer igen för alla försvann ju :( har iaf samma nummer som förut! Så nu väntar jag bara på att min mobil från repirationen är klar så jag kan börja ta bilder.

God natt, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback