Fredag

Jag som ställde klockan på tio idag men vaknade till liv vid halv tolv tiden.. illa illa, haha!
Nu sitter jag här iordninggjort och ska bara blogga snart sen springa ut till bussen, ska ner på stan och äta frukost och möta upp Emma som gör mig sällskap. Sen ska jag hem och städa lite. Skulle festat idag men blev inget, har ingen lust längre plus att fler och fler tackade nej. Så jag ska höra vad Linda ska göra ikväll och kankse träffa henne eller så ska jag på bio med min kusin som han ville. Så vi får se hur den här dagen slutar.


Försökte få med mig casper men han ville inte riktigt vara med kort :P

Kan ta en bättre dagens senare för nu måste jag kila. Hörs senare !!
XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback