Första dagen avklarad

Första dagen på jobbet gick väldigt bra. Körde på så då fick vi sluta tidigare skönt att få kortare dag såhär första dagen. Men nu är jag trött kommer somna fort när jag väl lägger mig. Och imorgon är det Fredag, fan va skönt! Då blir det Let´s Dance och godis med Linda ska bli kul att träffa henne :)
Linda om du läser detta så tänkte jag ringa dig på jobbet men vi har kört på och har inte kommit åt en telefon förens vid tio tiden men då vågade jag inte ringa om du sov så ringer dig imorgon :) så vi kan planera tid för kvällen!

Jag är överlycklig dom senaste dagarna har katterna klöst på sin klösmöbel och det är hur bra som helst, hehe!
Nä nu blir det sängen börjar ju halv ett imorgon så ska upp vid åtta/nio för jag tänkte gå en promenad innan jag ska fixa mig för jobb och laga tidig lunch.

God natt på er alla fina.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback