Filmkväll och ansiktsmask

Nu tog filmen precis slut, har tittat på PS. I Love You. Höll på att gråta flera gånger och bra var den. Riktig kärleksfilm!
Har även tittat på Top Model, gud så kul det är. Undra hur det går för den "manliga" deltagaren.
Har också pysslar lite med mig själv blev ansiktsmask och fixade naglarna så nu är dom nyfilade och ny lackade, blev svart som vanligt. Älskar svarta naglar! Nu tänkte jag smörja in kroppen innan det är dags att krypa ner i sängen.


Vackra Elin Kling!

Imorgon är mina planer att tvätta mellan 10.30 - 14.00 har tvättstugan då sen vid tre ska jag gå och träna, ska bli skönt! Men ska dock ta det lungt är inte helt frisk än, men kan bli skönt att komma igång lite lätt. Sen blir det hem och sy efter det orkade aldrig göra det idag, eller om jag syr mellan maskinerna på dagen.

Ne nu ska jag smörja in mig så jag kommer i säng snart annars lär jag väl ALDRIG komma upp till tvättstugan.

God natt kära läsare.
XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback