Fäääärdig!

Sådär ja, nu sitter jag i soffan men tända ljus och nystädad lägenhet. Kan det bli bättre? Nää tror inte de, haha!
Har godis kvar från i helgen så ska äta upp det till top model som börjar om en kvart :)



Fan hittade inte sladden förut, måste ligga i min sladd påse. Slängde ner alla sladder i en påse när jag flyttade, men vart har den tagit vägen hmm jobbigt! Ska kolla i mina skåp snart var bara så skönt att sitta ner.
Va och slängde skräp förut sen över till Mamma för att hämta symaskin och jag kom precis lagom tid till middagen så passade på att sno mat så jag slapp laga själv. Blev köttfärsgrätang och sallad, as gott!

Ne ska vattna blommorna nu innan jag glömmer sen leta efter sladden innan Top model börjar.
Hörs sen, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback