Då var denna dag också slut.

Nu har jag varit hemma i en drygt timme. Va på middag hos pappa för att fira Philip och det var trevligt. God mat fick vi också men det får vi alltid :) Kom väl hem vid elva men han bara upp för gården så ropar Emma från Kalles balkong att jag ska dit och umgås med dom så jag går dit. Så jag var där till för en timme sen då några skulle ut och några hem. Är helt slut nu, kommer bli så skönt att krypa ner i sängen. Undra om man kan somna för katterna är så busiga nu men hoppas dom går och lägger sig när jag släcker ner annars stänger jag ut dom från sovrummet, har ju iaf den fördelen :P men man vill försej har dom korvarna i sängen alltid mysigt sen ger dom värme oxå när dom ligger ena vid magen och den andra vid benen :) Vi hörs imorgon god natt allihoppa!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback