Äntligen Fredag !

Nu är fredagen här, skönt med helg. Idag efter jobbet har jag varit på stan och ätit lunch med Emma sen köpte jag den andra panelen (gardinenern) i vardagsrummet. Blev fint men nu är det bara nya fönsterlampor som ska införskaffas för att dom jag har nu är inga fina för dom passar inte så bra till mina gardiner eller till väggen men har inte hittat några fina lampor än så det får vänta tills man hittar för den funkar att ha så jag har nu. Men jag vill ju att allt ska passa bra ihop :)
Snart så ska jag och Linda ses blir handla lite mat och godis sen hem till henne för att laga mat och titta på Let´s Dance. Sen blir det hem och sova så man orkar med heldagen imorgon som jag ser fram emot :)


As gammal bild på mig, där hade jag kort hår :P

Ne nu ska jag kolla efter lite nya låtar tills Linda kommer. Ha en trevlig fredagskväll !!

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback