19 januari

Shit va jag var trött imorse när klockan ringde hade bara lust att ligga kvar och sova men sån tur har mna inte. Bara att gå upp och hoppas på att man piggnade till väl på jobbet var jag pigg och glad :) Jag och Pontus har kört en lek hela dagen allt för att fördriva tiden när vi jobbat, leken var att ena skulle tända på en person vem som helst bara att den andra vet vem det är sen ska den andra fråga ja och nej frågor för att försöka lista ut vem den andra tänker på. Kul var det och svårt :) Sen när jag kom hem så blev jag så trött så jag somnade på soffan i en timme sen blev det att laga middag och sen en lång promenad det var så skönt. Kommer jag sova gott inatt , hehe !!


Vill bli brun igen, bilden är tagen när jag kom hem från Turkiet förra sommarn. Vill tillbaka dit !!

Planerna för imorgon är jobb, träffa Johanna och Bella för fika sen ska jag köpa smink som är helt slut sen ansiktskräm som börjar ta slut. Sen ska träffa Mamma och Ubbe så ska vi åka och handla mat måste fylla på här hemma är helt tomt. Sen blir det hem och ta det lungt lär nog somna rätt fort med tanke på full speckat hela dagen och eftermiddagen.

Tänkte måla naglarna nu sen kolla vad jag ska ha på mig imorgon så jag kan packa ner det i väskan så jag inte får paniken imorgon bitti . . Hörs senare!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback